sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Puutarhurin crostata


Tänään ollaan juhlittu isää.
Aamu alkoi kakkukahveilla ja kakku hupeni meidän herkkusuille niin nopeasti, että kuva jäi ottamatta.
Oli ihan pakko testata blogeissa kehuttua Puutarhurin crostataa. Oli kyllä herkkua! Ohje löytyy täältä.

Parasta päivässä on suurella hartaudella vaalittujen salaisuuksien paljastaminen isälle.
Ihanat omin pikku kätösin valmistetut lahjat ja kortit. <3


Isä olet mulle tärkein,
että mulla onni kävi.
Onni tuo kulki varpaisiin asti.
Oot mulle hyvät ruuat keittänyt
ja onnellinen olen.
Mun pienessä sydämessä sulle tila on.








4 kommenttia:

  1. Nam, vaikuttaa hyvältä. Vois joskus kokeilla. Kuinka monelle tuollaisesta annoksesta riittää? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yhdestä annoksesta tulee halkaisijaltaan n.30cm crostata. Meillä riitti koko perheelle. :)

      Poista
  2. ihana runo :) ja herkullisen näköinen crostata <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Runo on poikani rustaama, aika liikkis! <3
      Crostata oli kyllä herkkua!

      Poista

Kommentti ilahduttaa, kiitos! :)